Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, oktober 30, 2008

Vänta bara!

Lägenheten har fotats. Ser bra ut. Nu ska den ut på nätet. I morgon tror jag. Lite stressande det där. Marknanden har ju, som sagt, varit hetare. Får jag inte ett åtminstone hyfsat pris vet jag inte vad vi gör. Men, den är verkligen fin min lägenhet. Kom och köp! Ge mig 1,8 så får du den direkt.

Tog ledigt från kommunjobb i dag för att repa teater. Inte så lite panik vad gäller den biten. Jag kan inte replikerna och på lördag ska det spelas för en massa folk som har betalat en hel del pengar för slottskalaset, så att säga. Ser fram emot när det där är över. Då ser faktiskt mitt liv lite lugnare ut ett tag. Men det ju alltid dyka upp någonting. Man vet aldrig. För att inte bara sitta och glo (förutom att jobba minst heltid) planerar jag att roa mig lite, låta mig bli underhållen. Ska gå på teater och har köpt biljett till Dirty Pretty Things spelning på Debaser den 16 november. Och inte för att det är nu precis, men på onsdag släpps biljetterna till Oasis spelning någon gång efter nyår.

Äta måste man. Får bli några mackor och flingor. Sen tillbaka till textpluggandet. Känner igen känslan från tiden då jag var vid universitetet. Jag ska bara... Och Bröllopsform och Du är vad du äter och alla andra program jag aldrig sett är nog oerhört intressanta. Egentligen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida