Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, augusti 22, 2005

Konstigt!

Hoppas jag är sjuk! Och inte bara blivit konstig så där i allmänhet. Känner inte mig riktigt hemma. Är det jag som pratar när jag pratar? Det går trögt att tänka. Hissen går inte ända upp, jag har inte alla getter i ladan och känner mig inte som den vassaste kniven i lådan. Har i alla fall lite ont i halsen.

Från och med i morgon är det meningen att jag ska börja ringa genom/via/med mitt bredband. Tack och hej Televerket! Om jag bara visste hur man sätter i sladden. Har fått ett brev där det står att jag ska testa innan med ett provisoriskt nummer jag fått och dessutom ansvarar för att "telefonitjänsten fungerar som den ska när det är tid att flytta över ditt gamla telefonnummer". Jag ansvarar. Vafalls!

Varför heter alla i Göteborg Glenn?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida