Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, augusti 21, 2005

Vrakis

Vet inte om jag är den enda som blir bakfull utan att dricka alkohol. Är kanske aningen övekänslig. Efter att ha varit ute och partajat in på småtimmarna två nätter i rad är jag i dag ett vrak. Vilka är förresten småtimmarna?

I alla fall, småtimmarna var det säkert och trött, skakis och törstig är jag. Positiva nyheter för er som dricker sprit. Boven i dramat är chipsen, musiken och dansen.

Kan avslöja att det är riktigt mysigt i "förorten".

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida