Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, augusti 16, 2005

Skumrask

Jag får en massa skit i min inkorg. Det är jag knappast ensam om. Hur slipper man generösa erbjudanden om erectiondrugs, valium och penisförlängning? Tråkigt också är att det uppmuntrar till diskriminering. Jag öppnar inte mejl från skumma utlänningar. De åker direkt i papperskorgen. Så tyvärr, heter du Indrajit Matthews, Alexandrine Hompton eller rent av Tag Heuer kommer jag inte läsa ditt mejl.

Vad gör dina pensionspengar just nu? Säljer knark, producerar porr och förpestar miljön.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida