Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, augusti 05, 2005

Jag är också tillbaka

Tillbaka i stan. Naturligtvis skiner solen. Fick bilskjuts hem och kan umgås med småläningar i helgen också. Mannen i trädgården som tror jag är läkare hälsar. Undrar om vi är ett fotbollslag. Packar genast upp väskan. Blommorna lever. Kylskåpet är tomt. Kalendern tom inte så länge till. Får toalettstolen fastsatt i golvet efter ett par års vinglande. Går ut och ser på Stockholm.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida