Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, augusti 08, 2005

Både det ena och det andra

Knappt har man sugit i sig sötman från segerkaramellen förrän det är dags för ny match. I dag med a-laget. Förlust med 3-0. Inget mål för Kindvall i debuten. Och inte för någon annan heller.

Natalia Kazmierska vill i dagens Expressen upprätta Tommy Nilsson. Det får hon gärna göra. Själv väljer jag varken äpplen eller päron. Gillar inte när Lars Forssell är patetisk heller.

Började i dag regiassistera på Teater Tribunalen. Orestien ska sättas upp. En trilogi. Det vill säga tre pjäser som ska repas in på nio veckor. Det blir nog till att ligga i. Men sånt där brukar ju gå lättare än vad man tror. Eller?

När Jan Guillou är värd för Nyhetsmorgon tittar även jag. Viktigare kille finns inte.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida