Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, september 12, 2005

Grattis världen?

Är Filip och Fredrik bra? Ja, jag tror det. I alla fall, vem skulle inte vilja ha ett teveprogram tillsammans med sin bästa vän där man får åka runt i världen och kräkas, stoppa in kroppsdelar i hål i marken och ta roliga piller.

Tror jag uppfunnit riffet till en hittig rocklåt. Vad ska man göra med det? Sälja det till Max Martin? Eller Jocke Berg. Kanske låter det som Kent. Kanske har jag snott det. Tror inte det.

Joggar med lätta steg runt Riddarfjärden och funderar på saken.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida