Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, september 08, 2005

Ingen dag är den andra lik

En alldeles vanlig vardag. Ganska kul, men lite - vardaglig. Ett par arbetsplatser att gå till, träna lite, mat att handla, sen äta, läsa allt om Zlatans mål och den där vanliga biten. Allt det där gör att man blir ganska trött. En timme i soffan framför teven är fantastiskt skönt. Efter ett tag blir det svårt att hålla sig vaken framför Insider med Aschberg. Vaknar till en aning när jag får på Discovery och Livsfarliga kvinnor (!). Handlar om besatthet och någon gammal vampyr som mördade flickor och drack deras blod. Ja, det kanske är just det vampyrer gör.

Fast nu blir det Actors studio i stället. Charlize Theron. Vem är det? Hon ser "snäll" ut.

Så var biljetten köpt. Bob Dylan på Globen 17 oktober. Det blir jag och...eh...jag som går dit. Nu blir jag väl tvungen att köpa filmen också, "No direction home".

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida