Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, juli 01, 2006

Nyrostat

Min termometer visar 40 grader och det är tydligen extra lite ozonskikt den här helgen. Jag sätter mig där i solen och äter frukost. Medan jag slevar i mig en tallrik fil och läser i DN om de knasiga bedömningarna inom rättspsykiatrin blir brödet på brickan rostat (Ja, verkligen. På riktigt.). Praktiskt.

På torsdag är det Accelerator, The Big One. Ser fram emot lite festival, fast utan kisslukt och obekvämt tält. Det som lockar är The Raconteurs, Arctic Monkeys och Hot Chip. Sen blir det förhoppningsvis några glada överraskningar. Accelerator har ju lite rykte om sig att vara först med det senaste. För att vara väl förberedd kan man ju alltid ladda ned Acceleratorguiden.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida