Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, augusti 09, 2006

Bob

"Epic... Heartbreaking... Dynamic... Apocalyptic!"

"Dylan looks into the heart of the modern age and tells us what he sees in a vision still commanding and bold."

- Robert Hilburn, Mojo

Dylan ger sig inte. Han slutar aldrig att turnéra, den ena rundan hinner inte ta slut förrän nästa utannonseras. Någonstans på vägen har han också hunnit spela in en ny skiva - Modern Times. Det kan vara något att se fram emot. När konserterna de senaste åren onekligen lämnat en del i övrigt att önska har skivorna låtit bra (I och för sig bara två nya studioalbum, Time out of Mind och Love and Theft, den senaste tio åren.).

29 augusti är det dags och redan nu kan man förbeställa, då får man med lite bonusmaterial.

2 kommentarer:

Blogger Magnus Carlbring sa...

don't look bakc det säjer jag nu yo

10:11 fm  
Blogger Björn Johansson sa...

Det är skandal. Jag har inte sett den. Det måste jag genast göra.

11:23 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida