Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, september 03, 2006

Krapao gai

Det regnar. På golvet i omklädningsrummet ligger en spya. Det är söndag.

På väg hem efter fotbollsträningen går jag in på thairestaurangen som öppnat på gatan utanför (www.naviya.se). På övergångsstället möter jag Janne Kask. Undrar vad han gör nu för tiden. Han pratar i mobiltelefon. Annars hade jag frågat.

Nu ska jag inte titta på Sopranos. Har på kort tid sett de fyra första säsongerna, då hoppar jag ju inte över femman.

Imorgon upp klockan sex. Herregud.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida