Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, oktober 23, 2006

Luften ur

Inte mycket fotboll här på sista tiden. Luften gick väl ur det hela där någonstans i samband med hammarbyhulliganernas intåg på planen och det efterföljande poängavdraget. Sen har det varit mycket annat på helgerna och inte blivit så mycket från england heller. Och så är mitt eget spelande för säsongen över. Ni kanske minns att skorna hamnade i sopnedkastet.

Fast ikväll står tv:n på och det verkar som att jag missar något på Söderstadion. Å andra sidan, det regnar och är lite kallt. Och så har det varit en fruktansvärd arbetsdag. Så mycket skit. Så mycket svett. Två dagar kvar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida