Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, juli 28, 2007

I am the eggman

Jag är sällan hemma, men börjar ändå bli hemma i mina nya kvarter. Som på Gyrella där jag äter Gyros så fort jag kommer åt och nu är en igenkänd kund. Vi är i Grekland nu, säger ägaren, blinkar och dunkar mig i ryggen. Det är nästan så att jag tror honom även om Stockholm har blivit kallt och blött.

London Calling. Nu är semestern nära. Då tänker jag, bland annat, byta det svenska regnet mot det engelska.

If the sun don't come, you get a tan
From standing in the english rain.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida