Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, juli 10, 2007

Tuff Tuff Tuff (Som ett lokomotiv)

Och allt rusar vidare i en rasande takt. Så även tåget som hon och jag missade på väg hem efter föreställningen i fredags. Och där i Märsta blev jag liksom kvar, om än inte rent fysiskt.

På det mer världsliga planet kan konstateras att det är ganska dyrt att åka taxi därifrån till Södermalm. Och att gå på krogen i Märsta är som att kliva in på en saloon i den vildaste av västar. Vänliga stammisar som undrar vem man är och rallarsvingar så att stolar flyger och blodet rinner.

I dag bromsade jag en aning. Tog semester och låg kvar i sängen. För övrigt dök någon upp och hämtade min tv. Inte förrän i dag, alltså.

I morgon inleds en ny vecka med föreställningar och mitt i allt detta hoppas jag här snart kunna presentera stora musikaliska nyheter gällande Wilner. Hoppas! Det ska förhandlas först.

Och nu lyssnar vi på Interpol - Our Love to Admire. Släpps i dag. Det får liksom bli veckans soundtrack.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida