Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, juli 01, 2007

Hur cool som helst

Mera kritik. Daniel Breitholtz tycker att jag är ganska cool. Nyckelordet verkar vara ganska. Det får stå för honom; "Sången har mycket karaktär och man förlåter faktiskt nästan att den sticker iväg i ton för den känns cool i sitt uttryck. (...) låten är ganska bra och rösten stundom ganska cool."

För övrigt skulle jag snart vilja ha en dag när ingen, inklusive jag själv, behöver tycka något om mig överhuvudtaget, när jag bara ligger i soffan och tycker om mina skivor och det som kommer ur tv:n och när jag tar en promenad till ett kafé och tycker att kaffet är gott och träffar vänner som inte tycker något speciellt. Inte om mig i alla fall. Ska höra om jag kan ta semester på måndag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida