Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, januari 25, 2008

Nu vet vi!

Det var lite fritidsgård över det hela och jag kunde varit pappa till de som spelade i flera av de andra banden och många i publiken. Men. Det var väldigt kul att stå på scen med ett band igen och det gick bra.

Det var ju faktiskt tävling och röstning också och vi gick vidare till semifinal. Efteråt pratades det om spelningar i andra städer och bland vuxna och arrangörer om att vi stack ut, vi var i en annan proffsigare liga, helt enkelt. Fattas bara. Visst, låtarna kan man ju tycka till om (men de är bra), men jag spelar med fullblodsproffs och musikaliska begåvningar av högsta klass.

Så när vi spelar på semifinalen i april hoppas jag alla jag och vi är det minsta bekanta med är där och lägger sin röst på oss. Då hägrar finalen på Debaser.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida