Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, april 14, 2008

Väl valda

På väg hem från jobbet möts jag av skrålande grön-vita öldrickare i Fatbursparken. Själv ser jag derbyt med en kopp kaffe framför tv:n.

I dag blev jag intervjuad av två studenter från Socialhögskolan som ska skriva c-uppsats om Försäkringskassans omorganisation. Då fick jag möjlighet att säga ett par tre väl valda ord, om man säger så.

Det är synd att Håkans konsert på Arenen den 19 april är utsåld. Idel lovord och höga betyg i tidningarna efter spelningen på hemmaplan i Scandinavium. "Ett enormt kärleksrus", skriver GP, till exempel. Betyg 5 av 5. Men, jag glömde, han kan ju inte sjunga.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tjänstledigt?! Låter underbart. Vad ska du göra då? Vi måste träffas så jag får bli uppdaterad och inspirerad!

/S.

8:54 fm  
Blogger Björn Johansson sa...

Nu gick det ju inte så bra med det där. Men vi får ses i alla fall!

11:56 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida