Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, juni 07, 2008

Gammal blogg

I brist på annat skulle jag bara vilja säga att denna blogg nu (i måndags för att vara exakt) har existerat i 3 år (!). Och det är inte dåligt. En hel oändlighet i sammanhang som dessa med snabba ryck och flugor som är både inne och ute. Ibland nästan på samma gång.

Kan inte skryta med att uppdateringarna är väldigt täta hela tiden, men här finns nu 873 inlägg och långsamt växer bilden av mitt helt vanliga 2000-tals liv fram. Även om mycket utelämnas och har fastnat i censuren. Det är väl en sak som varit lite ute ett tag, men som nu förhoppningsvis kommer starkt - integritet.

Nu siktar jag på inlägg nummer 1000. Kanske blir det någon typ av bokslut då.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida