Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, juli 23, 2008

Där satt den!

Ibland sitter det långt inne. Men till slut... Jag har ett nytt jobb. På måndag säger jag upp mig. Första september börjar jag på ny kula. Men först lång semster.

Nu kysser jag all skit vi varit med om adjö. Det är lättare att andas. Världen är plötsligt vackrare. Flyktplan completed.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Äntligen! ;-)
Grattis!

7:41 fm  
Anonymous Anonym sa...

Åh vad roligt, grattis!!! Säga upp sig är en hit, jag lovar, man känner sig stark och modig!!! Nu är du på väg mot något bättre. Kram!

9:30 fm  
Blogger Björn Johansson sa...

Tackar! Precis, känns som att det är jag som bestämmer i mitt liv igen. Inte de som betalar min lön.

5:21 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida