Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, juli 13, 2008

Flyktplan

Det är några veckor sedan den spelades in. Här är Wilners senaste låtdemo.

Mina texter är som drömmar. Man ska inte ta dem bokstavligt men någonting vill de säga. Musiken den här gången är lite smygande. Hoppas du gillar den!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Oj, du lirar fortfarande! Vad kul! Ska absolut lyssna in mig på dina alster på My Space.
Sitter i soffan och undrar om du har kvar den vrålfräcka och ljusblå telecastern...

Nice blog, vännen! Återkommer!

9:12 em  
Blogger Björn Johansson sa...

Jo, man tackar! Vad du hör på dessa demos är den gamla goda telen med flowerpower-mönster, bland annat.

6:40 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida