Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, juli 17, 2008

Saker

Jösses, vad tiden går sakta på jobbet och vad jag längtar till semestern och att göra mer eller mindre meningslösa saker så som att titta i taket, sortera mina skivor i bokstavsordning, sitta på kafé, läsa kvällstidningar och hyra film om det regnar.

För övrigt har oväntade saker hänt på jobbfronten. Nya turer och det hela ska få sin upplösning inom det närmaste, t.ex. i morgon. Återkommer i ämnet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida