Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, juli 25, 2005

Nu är det slut

Så var det gjort. Trettioen föreställningar av Trettondagsafton. Några tusen människor har varit där och tittat. Skivan med min musik har sålt i några hundra ex. Nu är jag färdig med narren Feste- för den här gången. Man vet ju aldrig...

I går monterades läktaren ner igen och lades in i sin lada för att vila till nästa sommar. I dag och i kväll blir det avslutningsfestligheter. Först med grabbarna och sen möter vi upp tjejerna på Lebanon för att smörja kråset med en oändlig mängd libanesiska rätter. Sen får vi se vart kvällen och natten tar oss.

I morgon sätter jag mig på tåget till Småland.

Till sist: Hoppas Hammarby vinner mot Gävle i kväll!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida