Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, augusti 28, 2005

Jag en gubbe!?

Vad är det för skandalpingis du producerar? Ibland kan människor man känner säga saker som skapar en hel ocean mellan oss.

Det räcker att se den första kvarten mellan Newcastle och Man United. Så mycket passion, vilja och aggressivitet får man knappt ihop på hela säsongen i allsvenskan.

Är jag en gubbe? Någon del av mig måste vara född gubbe. Måste erkänna att jag ser fram emot att Stones släpper ny skiva 7 september. Förhandssnacket har varit positivt och första singeln låter skitbra.

Kan någon svara på vad det är som luktar bränd plast i mitt kvarter innan vi sakta kvävs? Det luktade förra helgen sen tänkte jag inte mer på det. I går var doften tillbaka och i dag också. Är det den berömda luften från Hornsgatan som landar här? Den som är i europatoppen vad gäller uselhet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida