Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, december 02, 2005

Biodebut gick upp i rök

Måste ta det där med rökningen på House of Prince en gång till. Var där i kväll. Satt och sa innan att här jobbar väl vem som helst som bara råkade få jobb just här, men som kanske inte har något, om uttrycket ursäktas, brinnande intresse för just rökning och att det är det bästa här i världen.

Jag hade fel. Alla rökte överallt hela tiden. Fick med mig en låda cigarrer hem.

I dag har filmen Blodsbröder premiär. Kanske inte där du bor utan i orter som Osby, Gislaved, Norsjö och Sibbhult. Tror inte jag är med i den. Var det först, manuset ligger här i min bokhylla och jag spelade in ett par scener.

Sen blev det lite omstruktureringar och långt senare spelade jag in några scener till med Liam Norberg, Matti Berenett och några andra lirare. Vad jag förstår hamnade de i en annan film, som möjligen är någon sorts uppföljare till Sökarna, vilket Blodsbröder alltså inte är. Inte direkt i alla fall. Fast jag vet inte och inte heller när eller om denna andra film kommer att ha premiär.

Jag finns i alla fall med i Movie Database för min insats som fyllo i Sjätte juni, en film jag var så intresserad av så att jag hyrde den och snabbspolade för att se den scen jag var med i.

Ett avslöjande tidsdokument som visar undertecknad utan kläder på överkroppen, som visar sig vara av en helt annan konstitution än i dag. Om det förändrats till det sämre eller bättre få var och en avgöra. Bättre skulle jag säga. Kunde också läsa att min rollfigur hette Stefan. Där ser man.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida