Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, juni 01, 2006

Var jag kommer, var jag går. Var jag sitter, var jag står...

Bloggande är för dagdrivare och stugsittare. När arbetsdagen varar mellan 07 och 23 blir det inte mycket skrivet.

Mycket talar i alla fall för att jag ska vara ledig både måndag och tisdag nästa vecka. Då ska jag sova tills jag vaknar (vilket förmodligen inte blir särskilt sent), umgås med smålänningar och på tisdag blir det musikrep igen. Det gick rikitgt bra i söndags. Jag ser verkligen fram emot spelningen på onsdag.

När jag spelat tidigare har det funnits en viss tvekan. Någonstans innerst inne har jag kanske inte tyckt själv att låtarna varit tillräckligt bra. Den här gången står jag för vad jag gör fullt ut. Jag kommer säkert att omvärdera vissa av de här låtarna någon gång också, men trots allt, det här måste funka. Om det inte tar folk med storm så...på något sätt, i alla fall.

Jag har passerat trettio, men när jag går i fristadskläder och skaffar mig valkar i händerna dagdrömmer jag fortfarande rockstjärnedrömmar...and I like it!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida