Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, januari 28, 2007

Jarvis

Ny vecka på ingång. En hel del att ta tag i på jobbet i morgon och i veckan. Det rör på sig både här och där...

I morgon kväll ska jag ut och roa mig genom att avnjuta mogen brittisk pop under Berns kristallkronor. Jarvis , som numera verkar bo i Paris, kommer på besök.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ett hett tips till dig är att sluta roa dig och se till att skaffa ett bättre CV samt skriva ansökningsbrev till nya jobb i stället för att sitta och runka på din blogg....

7:29 em  
Blogger Björn Johansson sa...

Mitt CV är alldeles utmärkt. Jobberbjudanden saknas inte. Och det där sista är väl inget jag sysslar med - på bloggen i alla fall. Men tack för tipset.

7:35 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida