Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, oktober 19, 2007

Grattis - igen

Och om det inte var nog med knas i sjukstugan så har det även ringts från det norske politi. Jag förstod inte hälften av vad som sades. Vad jag dock förstod var att jag påstås ha kört för fort, fotograferats av party-cam med rödblixt och nu ska få ett erbjudande via post om att erkänna mitt brott.

Det där med fängsel vet jag inte vad det betyder. Man kan se rubrikerna framför sig: Sjuk bloggare i norskt fängelse.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida