Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, november 04, 2007

Slottsweekend

Förra helgen var jag tillbaka på brottsplatsen, det vill säga i Norge. Den här helgen på slottsweekend utanför Eskilstuna.

Efter halvdag i fredags var det finlunch, lite men god mat på stora tallrikar, på Pet Sounds Bar. Sen till Sundbyholms slott och en fullsatt föreställning. I dag stor frukost, hänga på hotellrum, promenad längs vattnet, bastu, afternoon tea och sen ännu en utsåld och uppskattad föreställning. Menyn var den samma båda kvällarna så ikväll blir det varken hummersoppa eller oxfilé till middag.

Ikväll missar jag inte Zlatans återkomst till Stadio delle Alpi.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida