Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, november 05, 2009

Muzak

Det får ta den tid det tar, men inspelningen vi gjorde i slutet av sommaren är inte bortglömd. I veckan har sång lagts om på en låt och inom de närmaste veckorna ska slutmixning göras. Om allt känns bra då återstår mastring, framtagande av omslag , fix med design och layout och tryckning. Det vore kul om det blev en skiva. Och det är väl jag som avgör det, så så får det bli.

I dag är det tre veckor till utsatt datum! Profylaxkurs - check. Vagnen, vaggan och liten anka till badet - check.

Har blivit inbjuden till Spotify. Det är liksom för mycket, musik, musik, överallt musik, men klart man vill ha det ändå. Kommer inte att sluta med skivor och nedladdningar till iTunes i alla fall. Spotify blir som ett fantastiskt uppslagsverk där både det ena och andra kan provlyssnas i de nya högtalare jag köpt till datorn - Bose Companion II. Bra grejer till det priset.

Mer om det en annan gång, men jag har sökt jobb. Det också. Mitt i allt.

1 kommentarer:

Blogger A piece of me sa...

Check out my blog! :)
www.albanapeci.blogspot.com
Leave a comment or two! :)

if you dont speak swedish you can at least look at the pictures! :D

11:39 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida