Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, december 01, 2009

40 (+4)

Så går det ytterligare en tid och en helg utan barn. I väntan på ett barn. Vad gör man då? Inte läge att ha några större planer eftersom man inte vet när det stora kommer att inträffa.

En lördagkväll när man sitter hemma och äter korv med mos och läser. En söndag med promenad, hockeybockey (storstryk, men jag gör alltid mål) och andra halvlek av El Classico och Zlatans mål.

I går klämde vi i sista stund, eftersom det är en film om förväntningar inför att få barn, Sam Mendes Away we go på bio.

På jobbet går jag lite på halvfart. Svårt att planera eftersom jag när som helst och med omedelbar verkan ska vara ledig ett par veckor.

Går till Pet Sounds och rekommenderas lite god musik: Yo la tengo och The Avett Brothers.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida