Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, december 06, 2005

Enkel biljett

På min runda runt Riddarfjärden möter jag tre skådespelare jag är bekant med. Det är väl bara vi som har tid att vara ute och motionera så här dags.

För min del kan det ju dessutom vara slut med det snart. Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra efter nyår. Men det löser sig. Förhoppningsvis en del jobb kvar på Spegelteatern, pjäsen om Burroughs, rörbranschen och man vet aldrig vad som händer...

Och i kväll står jag på scen. Vet inte hur många som kommer. Ett gäng med folk jag känner i alla fall och det ryktas om några hammarbyspelare.

Kärlek. Eller brist på kärlek. Och vad är det överhuvudtaget? Det är svårt! Eller?

För övrigt är jag inte bjuden på en enda nyårsfest än. Vet inte var i landet jag ska vara heller. Har enkel biljett till Småland vid jul.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida