Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, december 31, 2005

Vänner!

Tillbaka efter en dryg vecka med släkt och vänner. Att komma till Stockholm - en blandning av sött och salt.

Nu är det dags för bättring, bloggen ska uppdateras dagligen - igen. Kanske börjar redan i morgon med någon sorts personlig sammanfattning av året som gått. Nu måste jag skrapa av mig resdammet och på med partypantsen.

Det har väl inte direkt varit ett dåligt år. Men kan det vara bättre? Ja. Fast vem vill ha sitt bästa år bakom sig? Bästa hittills, kanske, men man vill inte ha passerat toppen.

Brukar inte ge så klart uttalade nyårslöften, möjligen att älska och leva mer, det gäller än. Annars ska jag väl träna mer än senaste veckan, utan att bli hysterisk, inte sluta snusa och bara så där i allmänhet förverkliga så många drömmar som möjligt.

"You could have it so much better..."

GOTT NYTT ÅR!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida