Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, februari 24, 2008

Istid

P.g.a. klimatet blev dagens planerade bockeymatch inställd. Vet inte om det blir en ny chans, ska väl vara om det går att hitta någon usel tid i en ishall.

En del av helgen har ägnats åt att spela in en ny låt. Och jag måste säga det; den är bra. Det är ångest, Fritz Lang, Södermalm och en massa sväng. Kommer förmodligen till myspace inom kort.

Jag lär påminna igen, men vill redan nu slå ett slag för att Wilner spelar på Klubben den 12 april. Det är semifinal i Emergenza och alla måste vara där för att rösta och se till att vi kommer till finalen på Debaser.

Söndagar är en massa tidningar och bilagor, lattemage, Ben & Jerry-glass och Dexter, den bästa tv-serien sedan Sopranos. För övrigt finns nu de allra sista delarna av Sopranos på DVD i Sverige. Jag fick mitt ex med posten förra veckan. Den som spar han har.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida