Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, februari 11, 2008

Tårta

I dag var det så invigning i Huddinge på vad som i folkmun numera kallas Lokalt försäkringscenter Stockholm Sydväst. Det var tårta och innehållet i mitt jobb ser inte alls ut som det gjorde i fredags. Tappad kontroll är bara förnamnet, så att säga. Vad jag ska göra åt det återstår att se. Reclaima mitt arbetsliv kan ju vara en början.

Under tiden lyssnar jag på Vampire Weekend och funderar på om det är roligt eller inte att Morrissey släpper samling plus livematerial på onsdag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida