Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, januari 17, 2009

Och så vidare...

Jag har fyllt 36, en högst respektabel gubbålder. Som tur är kunde jag konstatera att jag är yngst på jobbet, skönt att få vara det i något sammanhang. Efter att ha firat födelsedagen med hembakad pizza och Guitar Hero (har nu två gitarrer för samspel och dueller) har jag hunnit med en tur till Norge. Tror det var i Drammen vi spelade. Tillbaka i går och direkt från Arlanda till Häringe slott. Nu sitter jag här aningen trött och tung i huvudet. Tvättar lite, bläddrar i tidningar och lyssnar på Eldkvarn. Ska försöka komma ut lite så småningom. Skulle behöva handla till exempel. Vi får se vad dagen bjuder. United spelar i min tv klockan 16. Vid samma tidpunkt är det nedsläpp på Hovet. Inte för jag bryr mig så mycket om hockey, men det är ganska kul live. Fast det kanske inte blir i dag. Vi får se. Skulle också vilja ta mig till Söder och Pet Sounds för att inhandla Animal Collectives nya. Mycket tjat om deras förträfflighet i veckan.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grattis för bövelen
/muzagga

10:34 fm  
Blogger Björn Johansson sa...

Tack som fan!

10:14 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida