Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, januari 02, 2009

Uppackad och klar (nästan)

Allt på plats, utom böckerna i hyllan. All mediaelektronik inkopplad (tv, stereo, tv-spel, iPod, dator-modem, DVD), var sak på sin plats, kläder, köksutrustning, möbler. Maten lagad och äten. Det är fantastiskt fint här. Nöjd kan jag sjunka ner i soffan med en snus och en kopp kaffe. Nu bor jag i Hammarbysjöstad, helt enkelt.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grattis till nya bostaden och sambolivet! Lycka till o kör hårt!

Laget med fart - Moheda så klart!

1:34 em  
Blogger Björn Johansson sa...

Jajamensan fattas bara. Tack!

4:46 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida